Rustic Barn to Luxury In-Law Suite
Pasangan Marrs ingin ubah gudang menjadi suite mertua dan tempat perkahwinan untuk penyanyi country Gabrielle Mooney dan tunangnya. Setelah kembali sihat, abang Gabrielle, penyanyi country Shay Mooney, dan keluarga membantu ubah suai khas ini.