Sebuah keluarga putuskan untuk tinggalkan hidup mereka di Texas untuk tinggal di Arkansas. Mereka mencari pengubahsuaian ladang kuda terulung, tetapi apabila Dave dan Jenny lakukan ubah suai, mereka hadapi masalah yang boleh ganggu peruntukan mereka.