Dave dan Jenny berdepan tekanan semasa memberi keluarga tentera ubah suai yang tidak dapat dilupakan. Dengan tugasan tentera bakal tiba, Dave dan Jenny perlu kejar masa untuk siapkan ubah suai itu tepat pada masanya untuk keluarga yang layak ini.