A Grand Makeover Meets the Marrs
Pasangan penari dewan tarian California bersedia untuk pengubahsuaian, dan untuk pasangan Marrs, ia projek mereka yang paling besar dan unik. Dave dan Jenny cuba mewujudkan bilik mandi resort spa, dapur cef dan pintu masuk formal.