Family Home Makeover Helps Tie the Knot
Ubah suai berterusan untuk rumah keluarga penyanyi country ketika Dave dan Jenny bekerja di bawah tarikh akhir yang ketat untuk mengubah rumahnya sebelum tarikh perkahwinannya tiba.