Lakeside Home Reno Brings Family Ties
Makcik dan pakcik Dave berpindah ke Arkansas untuk lebih dekat dengan anak perempuan dan keluarga mereka, dan mereka mahu pengubahsuaian rumah tasik. Dave dan Jenny rasakan tekanan kerana mereka perlu bina ruang yang santai dan berfungsi untuk keluarga.