Walaupun Manyang kembali tenang walaupun mayat Yu-yeon masih hilang, kemunculan tokoh yang lama hilang mula menimbulkan keresahan. Sementara itu, Dong-sik menyiasat mesej Jin-muk dan meragui kematiannya. Dapatkah Dong-sik menemui Yu-yeon?