Mengapa Ju-won mencipta huru-hara besar? Ju-won mecabar Dong-sik, yang menerima cabaran tersebut dan mula menyiasat rahsia di sebalik kematian Jin-muk. Tidak lama kemudian, mereka berdua menghadapi situasi yang tidak dijangka dan mengejutkan.