Jenayah ganas melanda Manyang, kesedihan dan ketakutan meningkat. Siasatan tentang Min-jeong berjalan, Dong-sik berkelakuan mencurigakan dan Ju-won berada dalam situasi sukar. Walaupun terdapat provokasi, satu petunjuk yang mengubah keadaan.