Manyang huru-hara selepas penahanan Jin-muk. Adakah dia hanya membunuh Min-jeong? Di mana Yu-yeon, Jeong-im dan yang lain? Dong-sik dan Ju-won membuat perjanjian untuk mendapatkan pengakuan dan perlu bekerjasama. Adakah Dong-sik menepati janjinya?