Ju-won akhirnya menghadapi kebenaran yang kejam dan perlu memutuskan sama ada dia boleh berkongsi dengan Dong-sik. Apa akan jadi pada hubungan mereka? serta siapa yang akan terjebak dalam perangkap yang dipasang oleh raksasa?