Mengapa Jin-muk memerhatikan Min-jeong pada hari itu? Dong-sik dan Ju-won buat siasatan tidak rasmi, tapi tindakan mereka yang acuh tak acuh membawa masalah. Marah kerana orang-orang di sekelilingnya terancam, Dong-sik membuat keputusan penting.