Mengapa Dong-sik tergesa-gesa menangkap Ju-won? Ketika pakatan dan permainan berubah, Dong-sik dan Ju-won menyediakan umpan untuk raksasa secara sistematik. Sementara itu, Ju-won memburu pusat rahsia tersebut.