Bagaimana Dong-sik menjadi penjahat? Ju-won terus berwaspada sambil memburu Dong-sik dan menyiasat kes itu. Dong-sik terkejut dengan pengintip dan Ju-won mendedahkan kelemahannya. Ju-won mengepung Dong-sik, menyebabkan perubahan dramatik.