Kematian Ketua Jeong mencetuskan reaksi huru-hara berantai, mencetuskan kecederaan ketika ia merebak. Bagi meruntuhkan tembok dusta yang dibina selama 21 tahun, apa yang boleh dilakukan Dong-sik dan Ju-won? Adakah mereka akan menemui kebahagiaan?