Kenapa Jeong-je menyembunyikan kebenaran? Dusta dan kebenaran bertembung, dengan orang ramai berada dalam keadaan serba salah antara kepercayaan dan keraguan. Dong-sik dan Ju-won terus mencari kebenaran. Apakah kebenaran hari itu pada tahun 2000?