Siapa yang membunuh Sang-bae? Mengapa dia perlu mati? Sambil mengatasi kesedihan mereka, Dong-sik dan Ju-won mula merungkai rahsia di sebalik kematian Sang-bae. Apa kebenaran mengerikan yang menanti mereka?