Pertikaian mayat antara Dong-sik dan Ju-won berterusan. Ju-won mula menjejaki Dong-sik, sementara Dong-sik pula mula menyelidiki masa lalu Ju-won. Ketidakpercayaan semakin mendalam ketika mereka meronda bersama, lalu mereka menyaksikan satu kejadian.