Pengakuan Jeong-je dari 20 tahun lalu muncul semula. Dong-sik dan Ju-won, masing-masing dengan matlamat sendiri, menunggu sasaran mereka membuat langkah secara senyap. Sementara itu, fokus pada matlamat hidupnya, pembicaran Han Ki-hwan bermula.