Sidang akhbar Ju-won mengejutkan semua, tapi rancangannya tergendala. Hae-won dan Chang-jin memanfaatkan Jin-muk untuk pembangunan. Ju-won menekan Dong-sik, yang membalas dengan provokasi. Kebenaran mengenai kehilangan Min-jeong akhirnya terbongkar.