Zuzana vrea să vorbească despre hărțuire, însă mama ei încearcă s-o oprească. Se dovedește că persoana care a urmărit-o pe Zuzana nu a fost un străin, cu Jynek, un fost cu care ieșise în urmă cu mult timp.