Lucia e supărată deoarece soțul ei e împotriva noului ei proiect. Ea îi citește lui Marek scrisori de la fani și îi spune detalii despre relația pe care a avut-o cu mama ei. Psihologul este mulțumit că Lucia e capabilă de o conversație personală.