Marek se întâlnește cu prietenul lui, Tana, care i-a făcut cunoștință cu Misa. Tana îi spune că el și Misa văd diferit anumite aspecte ale relației lor. Terapeutul îi dezvăluie că încearcă să își creeze un sistem de reguli după care să se ghideze.