Simon ar vrea sa fie pilot, dar lucrează ca însoțitor de zbor. La muncă are probleme cu șeful lui gay, care susține că Simon e prea gay, deși e căsătorit și are o fiică de 7 ani, pe Luisa. Relația dintre soț și soție a avut probleme de mult timp.