Însoțitorul de zbor afla că soția îl înșeală. Marek susține că lui Simon îi e greu să comunice. În timpul unei călătorii in Amsterdam, Simon merge la un spectacol cu travestiți și o petrecere trans, unde se îmbată și îi face sex oral prietenului său.