Hedvika tot este prinsă in contradicții. Zuzana nu mai suportă și spune adevărul: hărțuirea s-a petrecut diferit diferit decât fusese descrisă inițial de cele două. Mai târziu, Marek se bucură de puțin timp cu familia, alături de Misa, Pavlik și Honza.