Misa avenit să-și ia lucrurile. Vladka anulează o altă sesiune de terapie, pentru că ea și Jarda pleacă în Costa Rica. Se hotărăște să se despartă de amantul ei, Martin. A privit lista cu amante a lui Jarda ca o „temă” distractivă.