În ultimul timp, Marek a suferit de pierderi de memorie, exact ca Jarda, ca se plânge că e dependent de alții. Jarda spune că înainte de accident, era un manager competent cu zeci de aventuri de-a noapte, pe care nu le consideră înșelat, ci un hobby.