Jarda e convins că dispozitivul găsit în episodul 20 e unul de ascultare. Nu-și amintește că în timpul ultimei ședințe, Vladka i-a cerut să divorțeze. Marek îi dă un ultimatum: dacă Jarda continuă să o înșele pe Vladka, nu o să-l mai trateze.