Alzbeta, soția lui Simon, apare în locul lui Simon, însoțitorul de zbor suferind o intoxicație cu alcool. A încercat să-i explice situația lui Alzbeta, însă aceasta l-a dat afară. Mai târziu, l-a găsit la hotel, beat și îmbrăcat în haine de femeie.