Hedvika și-a dat demisia după șase zile. Zuzana și-a petrecut noaptea cu noua ei cucerire fără să îi spună mamei. Femeile susțin că vor să-și îmbunătățească relația, dar continuă să se atace. Marek le sugerează că provoacă crize ca să obțină atenție.