În locul unei ședințe cu Lucia, Marek vorbește cu Misa. Îi pare rău pentru incidentul cu dispozitivul de ascultat care le-a afectat relația. Îi spune că se teme să-și petreacă restul vieții singur și îi spune Misei că s-a gândit să aibă un copil cu ea.