Devierea consumării relației
Sheldon încearcă să se apropie de tatăl lui Amy. Dar atunci când Howard îl „seduce” pe domnul Fowler cu trucuri magice, Sheldon nu are de ales și trebuie să se apropie de doamna Fowler.