Gaura de vierme a darurilor de nuntă
Sheldon și Amy exagerează complet încercând să-și dea seama care este „darul perfect” primit de la Leonard și Penny cu ocazia nunții lor. Între timp, Raj decide că vrea să se așeze la casa lui și îl roagă pe tatăl său să-l ajute.