Perturbarea imitației
Atunci când Howard se costumează în Sheldon de Halloween, Sheldon vrea să se răzbune la petrecerea organizată de Leonard și Penny; între timp, Leonard e șocat să afle că Penny nu-și aduce aminte cum a fost primul lor sărut.