Revelația de la VCR
Sheldon și Amy sunt încă triști pentru că teoria lor a fost infirmată, dar o casetă video din trecutul lui Sheldon îl inspiră pe acesta să nu renunțe. De asemenea, Bernadette încearcă să-l ajute pe Howard să ia castingul de la Magic Castle.