Validarea de la conferință
Atunci când Penny și Bernadette merg la San Diego pentru o conferință pe tema vânzărilor farmaceutice, Howard rămâne să aibă grijă de copii. Dar atunci când Sheldon găsește o carte despre experimente cu copii, băieții și Amy petrec așa toată ziua.