Calcularea procreării
Viața lui Howard și a lui Bernadette devine complicată atunci când Stuart începe să-și aducă noua iubită acasă; între timp, Penny și Leonard discută despre ideea de a începe o nouă familie, iar Raj explorează ideea de mariaj aranjat.