Adunarea laureaților
Atunci când rivalii Pemberton și Campbell seduc America în timpul unui turneu de promovare, Sheldon și Amy încearcă să-i atragă de partea lor pe laureații premiului Nobel Kip Thorne, George Smoot și Frances Arnold.