Vortexul D & D
Atunci când gașca află că Wil Wheaton e gazda unui joc Dungeons & Dragons cu vedete precum William Shatner, Joe Manganiello și legenda NBA Kareem Abdul-Jabbar, minciunile și trădările reprezintă singura cale pentru a ocupa singurul locul disponibil.