Ruptura de la paintball
Penny și Leonard organizează un joc de paintball care degenerează în haos atunci când Sheldon este gelos pe Amy, Raj o prinde pe Anu cu fostul ei prieten, iar Stuart nu vrea să se mute cu Denise.