Polarizarea confirmării
Atunci când teoria lui Sheldon și a lui Amy legată de super-asimetrie este confirmată de doi fizicieni din Chicago, cei doi sunt încântați – până când fizicienii din Chicago încearcă să o elimine pe Amy de pe lista nominalizărilor la Premiul Nobel.