Concluzia maternă
Leonard este plăcut surprins atunci când mama lui, Beverly, vine în vizită și se poartă chiar drăguț cu el – până când află motivul real pentru vizita ei. Între timp, Denise și Stuart au profitat prea mult de familia Wolowitz.