Propunerea propagării
Fostul iubit al lui Penny, Zack, și soția lui vor un copil, dar atunci când află că Zack este infertil, ei îi cer ajutorul lui Leonard. Între timp, Raj încearcă să repare lucrurile cu fosta lui logodnică, Anu.