Distribuirea subvențiilor
Leonard e între ciocan și nicovală atunci când este pus responsabil pentru distribuirea unor fonduri extra de granturi. De asemenea, Bernadette transformă casa de joacă din curtea casei într-o ascunzătoare unde poate scăpa de soț și de copii.