Turbulența provocată de Tam
Atunci când Sheldon nu vrea să dezvăluie nimănui de ce nu l-a menționat niciodată pe Tam, prietenul lui cel mai bun din copilărie, Leonard ia hățurile problemei în propriile mâini. De asemenea, Bernadette și Penny ies în oraș cu logodnica lui Raj, Anu.