Surioară surioară
Melinda cea Rea, sora geamănă a Glindei cea Bună, plănuieşte să-i înlăture Glindei titlul de cea mai iubită vrăjitoare din Oz. Când faptele bune ale Melindei îi dezvăluie adevărata natură, Dorothy şi prietenii ei văd că e o impostoare.