Coincidenţa
Ozma și Dorothy spun ceva în același timp. Dorothy a strigat cu voce tare jinx! Dintr-o data Leul, Sperietoarea şi Tinul Man arata sumbru. Dorothy și Ozma și-au pierdut vocea! Ei trebuie să se întâlnească cu Yakity Yaks pentru antidot.