Chestiuni de familie
E Ziua Familiei în Oz, dar Woozy nu are o familie. Dorothy și prietenii vor să-l ajute pe Woozy să-și găsească familia. Dar când încercările lor merg într-un mod comic, Woozy începe să plângă. Lacrimile lui creează un râu înfricoșător!