Surorile din castel
Dororthy Ozma şi Glinda pornesc spre Bazarul Vrăjitoarelor. Wilhelmina îşi trimite maimuţele să fure Marele Catastif din Oz să o poată şterge pe Dorothy din istoria Oz-ului. Sperietoarea de Ciori, Omul de Tinichea şi Leul păzesc castelul.